En kantor filosoferar


Nyårsekumenik uppdatering
januari 1, 2008, 4:35
Filed under: Okategoriserade

Jomensan. Det kom ett 20-tal nyårsdagströtta men duktiga körsångare. Vi fick ihop det riktigt snyggt och dessutom måste jag erkänna att det var rätt kul!

Nöjda och glada människor och min fru sa att jag var entusiasmerande, och positiv trots mitt tillstånd med kaffet bara en stund innan. Jag var inte så pigg men glad! Det måste man vara när man är körledare.

Nu ska jag faktiskt ta en tupplur på soffan. Det tycker jag att jag är värd!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

