En kantor filosoferar


Sorry
januari 15, 2008, 6:27
Filed under: Okategoriserade

jag är ingen vidare bloggare för tillfället. Jag kännner mig sliten och försöker hålla reda på vad jag ska på jobbet. Det är lite för mycket bara det! Jag trodde det skulle bli lugnare efter jul, men det är ju nu körer ska planeras. Saker ska rapporteras till diverse instanser och dessutom har folk den dåliga smaken att dö! Nu senast ”Sven i graven”. Han hette så för han bodde i  ett ställe som hette nedergraven. Följdaktligen blev det ”Sven i grava”. Jag spelar inte även om det är en av mina församlingsbor, för jag ska ha semester hör och häpna. Och jag tror jag ska ägna mycket av den till att sova.

Solen, snälla visa dig lite mer! Jag blev så glad av att se min vän månen häromkvällen när jag kom hem. Första natten med klart väder på jättelänge. Då ställde jag mig och tittade på honom en stund. Jag gillar månen!

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej! Kul att du bloggar igen! 🙂 Jag gick också och trodde att det skulle bli lungt och skönt efter jul, men icke! Förutom körer som ska planeras, konfirmander som ska pusslas in och en helt ny ungdomskör som ska struktureras håller jag också på att flytta ut från mitt kontor, för vi bygger om… Pust! Hoppas semestern blir skön!

Kommentar av stina

Solen skall visa sig mer tycker du. Det har vi här uppe tyckt sedan mitten av november.
🙂

Kommentar av Janne

Hoppas semestern blir bra! En utmärkelse ibland kan ju också sitta bra, och det finns en till dig på min blogg:-)

Kommentar av Jämtlandstösen




Kommentera

