En kantor filosoferar


bloggslut
februari 29, 2008, 1:48
Filed under: Okategoriserade

Jag har varit en dålig bloggare det sista. Mest för att jag själv känner att jag bara upprepar det jag tidigare sagt. Jag tror därför att kantorn kommer sluta filosofera på detta viset.

Jag tackar för mig. Kanske kommer jag tillbaka, kanske inte.  Vi får se.

Tack alla som har tagit del av mina tankar.

13 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag beklagar, men jag hoppas att din liv IRL är fullt av filosoferande.

Kommentar av séra Jónatan

Men. så tråkigt! Hoppas du tittar in ibland ändå!? 🙂

Kommentar av Madicken

NEJ! Vad tråkigt! Det här var ju en riktigt bra blogg! Du upprepade inte samma saker! Det var nytt och spännade hela tiden och väldigt intressant att läsa! Mitt liv blev genast lite tråkigare… Hoppas att du kan komma på andra tankar!

Kommentar av Fisoa

VA!? Kommenterar självaste KANTORN min blogg, jag känner mig faktiskt lite speciell nu:) Tack, tack, tack! Hoppas verkligen att det kommer gå bra! Och hoppas verkligen att du kommer på andra tankar angående din blogg!

Kommentar av Fisoa

Jag är en ”goding” som gillar (gillade?) din blogg helt enkelt. Den var så intressant eftersom jag alltid varit intresserad av kyrkan, kyrkomusik, körer och sånt och har faktiskt själv lite småplaner på att bli kantor (om jag någonsin blir bra på att spela piano!). Jag har alltid sjungit i kyrkokör och tycker att det är bland det roligaste som finns, nu är jag ensam ungdom i ”tant- och gubbkören” men det gör det inte tråkigt! Jag håller nå på att läsa ensembleledning i skolan och ska själv bli en bra körledare en dag, därför var det så kul att läsa om ditt arbete med dina körer och hur mycket du brann för ditt yrke!

Kommentar av Fisoa

Trist! 😦

Kommentar av stina

Det var ju kul att du tänkte på mig idag innan högmässan! Och tur att prästen höll sig på andra sidan av toalettdörren 😉 Jag känner mig fortfarande lika ärad av dina kommentarer!

Kommentar av Fisoa

Tack för hittills! Kom tillbaka när du känner för!

(Men jag måste påstå att en kyrkomusiker tillför kyrkbloggarna MYCKET.)

Kommentar av Karin

SUCK

Kommentar av Janne

Tack för många garv jag fått genom att läsa din blogg, och mycket tänkvärt också. Har ju själv också slutat, men ibland rycker det allt lite i bloggarmen, när man ser något extra intessant att kommentera…

Kommentar av Jämtlandstösen

Du såg nog inte miitt svar ang. festivalen? Nytt i år är att även andra från Svenska kyrkan får vara med och jobba!!!

Kommentar av Madicken

Kikar in här emellanåt o kollar om du inte har börjat igen. 🙂

Kommentar av Karin

Gör som Karin 🙂

Kommentar av Madicken




Kommentera

