En kantor filosoferar


Kantorn goes modeblogg
augusti 16, 2008, 4:55
Filed under: Okategoriserade

Dagens outfit:

 

Svart kostym, ljust rosa skorta och silverfärgad slips. Tyckte det passade med rosa när det var bröllop och jag kunde inte haft mer rätt! Brudens bukett gick i samma rosa färg.

I övrigt måste jag säga att brudgummen var ovanligt stilig. En stass i skimrande silver! Trendigt, vågat, men skitsnyggt! Kul att se nått annat än svart på killarna.

 

Meningslöst inlägg?

Förmodligen.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Honom hade jag velat se,

Kommentar av Anni

Mig? 😉

Kommentar av kantorn

Båda två! 😀

Kommentar av Anni

Vad jag är glad över att du skriver igen! Äntligen är livet värt att leva igen! Tjohoo! Mer meningslösa inlägg åt folket! 😀

Kommentar av Fisoa




Kommentera

