En kantor filosoferar


Söndag…
augusti 17, 2008, 1:38
Filed under: Okategoriserade

 

Två gudstjänster på förmiddagen idag. Alltså ingen mässa, alltså inget vin.

Vad göra?

Vin till lunchen såklart! Det går ju inte att det är söndag utan att få smaka på vinet!En eloge till församlingen idag som var så duktiga på att sjunga. Det gläder ett kantorshjärta!!

 

Jag har världens bästa jobb!

 

 

Ps, nu ska jag synda lite och klippa gräset på vilodagen…….Säg inget…sshhhhhh!

 

 

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

well, eftersom du jobbar på söndagar får du nog hitta en annan vilodag att låta bli arbete (inkl gräsmatteklippning) om man ska vara petig 😉

Kommentar av Jeez

Hann du klippa något innan regnet kom? 😉

Kommentar av Anni

Jeez:
Måndagen kommer nog bli min vilodag. Planerar att göra minsta möjliga.

Anni:
Jorå. Jag hann klart det jag hade tänkt

Kommentar av kantorn




Kommentera

