En kantor filosoferar


Flygolycka i Madrid
augusti 20, 2008, 4:29
Filed under: Okategoriserade

Mina tankar går just nu till mina vänner som jobbar som cabincrew på Spanair. Ett flygplan har crachat på flygpatsen i Madrid och många har omkommit. 

En av mina vänner har jag pratat med och hon är vid liv. Var inte med vid crachen men uppenbart chockad.  Men jag känner ju fler, både sånna som flyger som passagerare och som crew…..

 

 

Uppdatering:

 

Ytterligare en vän/cabincrew är vid liv.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

😦 *Är tyst i en minut…*

Kommentar av Anni




Kommentera

