En kantor filosoferar


Rör på dig kantorn
augusti 21, 2008, 12:37
Filed under: Okategoriserade

Satt på jobbet till fram till lunch. Försökte göra nått vettigt, men det gick inge vidare. Har liksom inget jag måste göra för tillfället.

Därför tänkte jag att det är bättre att åka till gymmet och röra lite på mig. Så det ska jag göra nu!

 

Det är väldigt bra med kyrkvaktmästare. Inte bara att dom ordnar allt för oss musiker när vi ska ha konsert eller behöver fixat nått på kontoret. Nej, dom har också alla trädgårdsverktyg man kan tänkas behöva. I den bästa kvaliteten. Så nu i helgen ska jag låna en häcksax. Löjligt att gå med vår lilla elekriska och dra kabel över hela tomten. En ordentlig sak med motor ska jag låna. Får se om det finns nån häck kvar på måndag….

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hmmm… – Ifall det är första gången med en sådan ”apparat” – så ta det lugnt… 🙂

Kommentar av Josef Boberg

*tycker synd om häcken* 😉

Kommentar av Jenny

Haha, menar du att du ska gymma bort din häck? 😉

Kommentar av Anni




Kommentera

