En kantor filosoferar


Hemlös?
augusti 31, 2008, 6:50
Filed under: Okategoriserade

 

Jag saknar och vill bo i Palma

Jag saknar och vill bo i göteborg

Jag vill bo här där jag bor

Jag skulle vilja bo här där jag bor men en bit ut på landet.

 

Var ska jag bo?

 

 

 

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du ska stanna här! Vi behöver dig! Flytta ut på landet, men här ska du stanna! Kram 🙂

Kommentar av Anni

Du skall bo med meeeeeeej! 🙂 I Palma, i Göteborg, och här hemma. Överallt, men med meeeeej.

/Kantorsfrun

Kommentar av Helena




Kommentera

