En kantor filosoferar


Nu börjar det….
september 1, 2008, 11:50
Filed under: Okategoriserade

Ledig måndag. Bra det! Soligt är det dessutom. Men sen drar det hårda livet igång! Jobbar tisdag, onsdag,torstag,lördag och söndag kväll…… Hua! Om en vecka är jag nog rätt spak! Men det ska bli roligt att få börja med mina körer igen. Körverksamheten är en stor del av min tjänst, men också en väldigt givande del! Jag trivs med det. Enda bekymmret är väl att det går mycket kvällar. Det bygger liksom på att ha övningar när vanligt folk inte jobbar.

Över 60 individuella körsångare ska jag träffa närmsta veckan. Fördelade på fyra körer av skiftande karaktär!

 

Sköj!

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Eller studerar 😉

Kommentar av Anni




Kommentera

