En kantor filosoferar


kantorn filosoferar på riktigt….
september 2, 2008, 11:51
Filed under: 1

 

 

 

Vem säger att jag är hetro,  bara för att jag har förälskat mig i mysiga tjejeri mitt liv?

Och att jag är gift med en av världens bästa.

 Kanske har rätt man inte träffat mig ännu?

 Och vad spelar det för roll??

 

 

 

 

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

🙂 Blev så glad av det du skrev. För mig handlar homosexualitet inte så mycket om de som är homosexuella, utan istället om de fördomar de tvingas leva med från omvärlden. Det tycker jag är synd. För mig är det viktigaste att två människor faktiskt älskar varandra. Sen spelar det ingen roll vilket kön man tillhör.

Kommentar av Jenny

Precis det ville jag ha sagt! Huvudsaken måste ju vara att man är lycklig med den man älskar.

Kommentar av kantorn

Jag håller med. Man ska vara lycklig med den man älskar och skita fullständigt i vad omgivningen säger. Jag tror att alla, innerst inne, är homosexuella, men att på en del så utvecklas homosexualiteten mer. Jag tror att om man träffar den rätta, så vet man om det. Oavsett om det är av samma kön. 🙂

Kommentar av Anni




Kommentera

