En kantor filosoferar


Tack alla!
september 2, 2008, 9:38
Filed under: 1

Tack alla för tipsen på barnkörslåtar! Det uppskattas verkligen! Och blogblad: Jag mailar en dag!

 

Nu till dagen:

 

13-timmars arbetsdag är för mycket. Men det är tyvärr min vardag på tisdagar (och i viss mån torsdagar) från och med nu. Det går inte att lösa på något annat sätt för tillfället. Men det är okej, jag försöker göra minsta möjliga på onsdagen istället. Men det är ju inte alltid det går.

Träffade min barnkör idag. Det är kul! Dom är söta!! Nu är dom 14 ungar och vet att dom kan få mig dit dom vill om dom vill.

En tjej hade tagit hål i öronen under sommaren (ja, kanske tidigt när man knappt är 10 år men var glad att det inte är hål där och inte nån annan stans)

En annan tjej sa ”Ser du nån skillnad på henne sen i våras?”

Innan jag hann svara sa tjejen med örhängen:

”HAN ÄR JU KILLE HAN SER INTE SÅNT FATTAR DU VÄL!!”

 

Nähä??

Och i viss mån hade hon rätt, men det berodde mest på att håret var längre än i våras och täckte öronen

 

Dom är underbara, mina barnkörsbarn!

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Aaaaww! Sötisar! 🙂

Kommentar av Anni




Kommentera

