En kantor filosoferar


öva 2
september 4, 2008, 11:14
Filed under: 1

Kom hem för en stund sedan efter ytterligare en 13-timmars dag minus 30 minuter lunch. Insåg då att jag har suttit vid flygeln 6 av dom 13 timmarna. tre pass på vardera minst 2 timmar. Träffat två olika solister, förberett massa musik och avslutat med Gospelkören. Det är inte utan att det känns i kroppen. Värker både här och där, men mest i rygg och axlar.

 

Det låter som om det är synd om mig. Det är det inte. (möjligen då för värken och att jag kommer sova dåligt pga den) Jag har världens roligaste arbete och fantastiska arbetskamrater, men jag ligger nog i riskzonen att bli arbetsnarkoman. Måste akta mig för det!

Måste också tänka på att äta ordentligt. Man kan inte leva på enbart musik och kaffe. Inte jag i alla fall….

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Jag försökte den dieten en gång (musik och kaffe), men det gick inte så bra.
Mat är bra, mat är gott. Om man inte behöver vänta 500 år på den och tills slut får stressa i sig den 😉

Kommentar av Anni




Kommentera

