En kantor filosoferar


En bra dag
september 5, 2008, 4:03
Filed under: 1

Idag har jag:

Fått en kram av församlingsvärdinnan.

Fått en puss av servitrisen på lunchen.

Fått tre pussar på handen av en tanta på hemmet.

Jag måste vara omtyckt!

Dessutom har stora saker blivit som jag önskade, men jag återkommer till det när det har blivit lite mer officiellt…..

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Klart du är omtyckt, Rickard! 😉

Kommentar av Anni

…jag är värre. Min kille med downs syndrom kallade mig sexbomb och gav mig en smällpuss på örat. 😉

Det är många som tycker du är en bra grabb. 🙂

Kommentar av Jenny

Lyllo du!

Kommentar av annso

Och du får tusen pussar och kramar från mig för det oväntade paketet och den braiga skivan!!!

Kommentar av Fisoa




Kommentera

