En kantor filosoferar


gymma
september 8, 2008, 9:06
Filed under: 1

Det är så lätt att fetta till sig inom kyrkan. Kaffe och kaka både här och där. Jag har slutat äta kaka. Dricker bara kaffe.

Men jag gymmar. Så mycket jag hinner.

Idag  på gymmet var det stundom bara jag, och det är så tråkigt!!! Inte nån annan som kämpar och tar i samtidigt som jag.

Vi vet ju alla att vi har koll på andra som är där, men….Ensam….Inte kul! Lättare att ta i om jag har andras ögon på mig.

Men jag är ändå nöjd med min insats

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Att gymma själv överlag är ganska tråkigt. Men idag klarade jag en timme. 🙂 Lite stolt. Imorgon blir det en timme till. *funderar* Om jag fortsätter såhär kommer jag upp i fem timmar i veckan. Inte helt fel. 😉

Kommentar av Jenny

Hahaha, men då kan du ju vråla hur mycket som helst när du tar i! Du slipper du ju känna att det är pinsamt. Om man nu får vråla på gymmet i Skövde… det får man inte på Plaza här i Hjo, för det hör till djurparken säger dom 😦

Kommentar av Anni

Du får ställa dig frågan…”Varför går jag på gym?”…För min egen skull, eller för alla andras skull.

Kommentar av Bas-Mattis




Kommentera

