En kantor filosoferar


att ta ett glas….
september 13, 2008, 7:51
Filed under: 1

…på lördagen och veta att jag inte ska upp i morgon är inte nått som händer alltför ofta i kantorns vardag. Fredagar är vi båda trötta och lördagkvällen präglas av att jag ska jobba på söndagen, och söndagskvällen präglas av att hon ska jobba på måndag. Så var det med den veckan liksom.

Men ikväll händer det! Jag ska inte upp i morgon. Förmodligen tar jag min dubbla espresso vid samma tid som om jag skulle ha jobbat, men jag behöver inte känna att jag måste iväg. Det är gött!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

”Du skriver kommentarer för snabbt. Sakta ner.” Bah!!! :O
Härligt! 😀

Kommentar av Anni

Skål! 🙂

Kommentar av Jenny




Kommentera

