En kantor filosoferar


Vindarna bara ökar…
september 15, 2008, 4:16
Filed under: 1

Jag känner att jag just nu står i stormens öga och hur jag än gör så kommer jag känna av stormen för att komma ur den!

Tackade nej till en fin organisttjänst idag. Fick frågan om jag ville ta över, men nej.

Jag vet inte vart detta bär hän, men jag antar att det bara är att dra på sig stora seglarstället och försöka hitta nån plats med lite lä.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Springa in i väggen – varning?
Ta hand om dig!

Kommentar av Jenny

Vad?

Kommentar av Karin

Jadu karin…. När jag har svar ska du också få

Kommentar av kantorn




Kommentera

