En kantor filosoferar


Just tillbaka…
september 18, 2008, 2:05
Filed under: 1

..efter begravning. Kantorn rockar fett!

Skämt å sido, det är aldrig kul med nya direktiv precis innan även om jag vet att jag klarar av det.Kantorn skötte sig väl, likaså de två ängsliga tjejerna som sjöng solo.

Jag ljög faktiskt idag när dom frågade om det lät bra…. Jag sa ja, fast det inte lät så jättefint. Men hjärtat var med och då är det tillräckligt. Man behöver inte alltid vara bäst för att det ska bli bäst!

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du är en sann pedagog 🙂
Fast du ska nog inte sitta med i Idoljuryn om du är så snäll.

Kommentar av Madicken

Hur ska jag kunna lita på dig nu när jag frågar om det låter bra när jag sjunger och du svarar ”ja”? 😉
Skämt å sido…ibland ljuger jag också. Då får jag sån himla ångest… 😦

Kommentar av Anni

Och vilken av varianterna blev det? Vem vann, entrepenören eller prästen?

Kommentar av Jeez




Kommentera

