En kantor filosoferar


Söndag
september 21, 2008, 12:53
Filed under: 1

Det är spännande att jobba när jag är så trött som jag är nu. Jag lutade mig mot rutinen och la i en högre växel. Det funkar faktiskt! Men när jag kompar prästen i prefationen med en hand och fötter,samtidigt som jag registrerar om första manual till Helig som strax kommer. Och att jag dessutom måste jag hinna med att bläddra fram rätt Helig i pärmen som står bredvid. Då känns det lagom förvirrande men det funkar! Men en dag då jag varit pigg och allert så hade jag ordnat allt det där innan.

Så säger dom att vi pojkar inte kan göra flera saker samtidig, haha!

Nu ska jag vila mig en stund innan det blir kvällsgudstjänst kl 18

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Ja, idag är en sån där dag när allt går per automatik. Men vi är skapta så att vi klarar det mesta. 🙂

Kommentar av Jenny




Kommentera

