En kantor filosoferar


en något komplicerad vecka
oktober 3, 2008, 3:18
Filed under: 1

Veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Kroppen sa ifrån att nu måste du lugna ner dig. Så…Jag tog kroppens signaler på allvar och läkaren tyckte jag skulle vila denna veckan.

Nu känns det bättre och jag känner att det har blivit ett lugn inuti mig. Ingen direkt stress längre.  Men tänk va sköra vi är vi människor! Och va lätt det är att halka in i utbrändheten om man inte lyssnar på kroppen.

 

Ta hand om er alla där ute!

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Och dur tar hand om dig nu!
🙂

Kommentar av Madicken

Dur? Haha, blev väl så för att du är kantor…

Kommentar av Madicken

Jag tar hand om mig och spelar allt i dur 🙂

Kommentar av kantorn

Utbrändhet kan drabba de flesta. 😉 Jag har en lärare på min skola som är en utbränd psykolog, hur nu det har gått till.

Kommentar av Jenny

Vad bra att du lyssnade på dina egna signaler!
Ta hand om dig

Kommentar av Emelie




Kommentera

