En kantor filosoferar


jag hade massa tankar och funderingar….
november 2, 2008, 12:53
Filed under: 1

…nyss…

 

Men medans jag väntade på att webläsaren skulle öppnas så föll dom bort. Kanske kommer dom tillbaka senare….

 

En fråga finns i alla fall kvar i mitt huvud och den kommer finnas kvar tills jag har ett svar.

 

Vill ni höra?

 

Hur säger man till en präst att han har helt fel inställning kring det här med minnesGudstjänst på Allhelgona? Jag vill inte såra, bara stötta. Nästa år gör jag nog en konsert och ger honom några minuter. För det är trots allt musiken som gör en kväll som denna. En kväll av minnen. Och ljuset som tänds för den bortgågna. Ord är överflödiga. Särskilt om det är fel ord. Vilket jag tyckte det var ikväll, tyvärr. Förlåt.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du behöver inte be om ursäkt för jag håller med om det! Ska det vara ord med så ska det vara rätt ord och ord till tröst! Annars är det som du skriver att musiken talar!! Lycka till i Norrköping!!
Kram Birgitta

Kommentar av Birgitta

Jag håller med dig och Birgitta.

Kommentar av Anni




Kommentera

