En kantor filosoferar


Var i Norrköping igår
november 3, 2008, 3:00
Filed under: 1

Hade konsert med Glöd-gänget. Man kan ju undra om det är vettigt att åka 6 timmar i bil för att sjunga en timma. Men har man en härlig vän som jobbar som kyrkomusiker där och vill att vi ska komma. Ja då är det inte långt!

Skoj också att komma nån annanstans och se hur dom gör där. Och hur bra vi har det här på hemmaplan och vad vi kan göra bättre.

Konserten gick mycket bra och vi ska vara nöjda! Nu är bara frågan vad vi ska hitta på till våren. Det är inget inbokat. Nån som behöver en bra vokalgrupp vid tillfälle? Hör av er!

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jasså, det är du som har varit i min hemförsamling ;).
Vad tyckte du om kyrkan? Visst är den bra fin 🙂

Kommentar av Emelie

Svalbard kirke, Longyearbyen Svalbard.

Kommentar av Janne

Hoppeti!
Ah … härligt att Glöd ger sig ut på turné. Jag kan riktigt se mig dig som ledaren så som Tom Hanks var ledaren till det kvinnliga baseball-laget i filmen League of their own. Hörde ”på omvägar” att ni gjorde succé. Allt annat hade förvånat mig!

Kommentar av Peter Mattsson

Emelie: Jättevacker kyrka! verkligen!
Janne: jag har ångest. Jag tror verkligen på riktigt att jag inte kommer överleva resan mörkret och kylan.
Peter: Jo inte helt enkelt och ibland får jag ryta till. 🙂

Kommentar av kantorn




Kommentera

