En kantor filosoferar


Vinter
november 5, 2008, 3:08
Filed under: 1

Kom nyss hem efter årets sista tur på min älskade moppe. 5 km till vinterförvaringen. Det var kalla 5 km!!!!

Nu ligger jag hemma i soffan och försöker tina upp.

 images

I morgon åker dubbdäcken på bilen. Usch!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Har du försökt att klä dig efter omständigheterna?
Det är ett utmärkt sätt att skydda sig mot kyla. Vi praktiserar det här varje dag och det funkar alltid.
Du är önskad som konsertorganist här när du dyker upp. Kyrkobestyren var på mig idag om det.
Intresserad?

Kommentar av Janne

Klädde mig faktiskt efter omständigheterna. Men tyvärr. Jag fryser som tusan! Brrrrr. Tror jag är född att bo i ett varmare land igentligen

Kommentar av kantorn




Kommentera

