En kantor filosoferar


Mycket märklig dag
november 7, 2008, 12:43
Filed under: 1

Vaknade på helt fel sida. Kände mig inte alls tillfreds! Gör inte nu heller dock. Det är bara mörkt grått trist och vinterdäck överallt. Dessutom julmusik. Fy!

Jag har känt att mitt humör har varit en fara för mina medmänniskor idag och jag ber om ursäkt för det. Jag gjorde ett tappert försök att avreagera mig på gymmet. Jag har aldrig varit så stark som idag. Men tyvärr, det gjorde ingen nytta.
Hur det än är….När jag mår såhär, (som inte är första gången) då är det väldigt skönt att ha bra vänner runt sig. Vänner som ser och förstår. Vänner som kramar istället för att fråga, för dom ser att jag behöver en kram mer än en fråga. Vänner som säger sanningen till mig. Den jag igentligen vet men på nått sätt förnekar.

Nästa vecka ska jag ha ledigt 6 dagar. Och då kommer jag dra härifrån ett par dagar på en väns inrådan. Hon är så klok. Önskar jag vore detsamma.

Önskar det vore nästa vecka redan nu.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du är klok. Du måste bara inse det.

Kommentar av Anni

Ha en välsignat skön ledighet!
Koppla av och koppla av… och glöm inte att koppla av.

Kommentar av Ällan




Kommentera

