En kantor filosoferar


stress?
november 10, 2008, 5:47
Filed under: 1

Det sägs ju att man har en stresströskel. Jag undrar…Kan man sänka den? Jag har aldrig i mitt liv känt mig stressad. Det beror inte på att jag har levt ett lugnt liv i mitten av ingenting. Nejdå, det har allt blåst ordentligt. Men stressad? Neeeee. Inte jag

Men nu! Värk i axlar och nacke. Sura uppstötningar. Trött men kan inte sova. Varken på natten eller dagen.

Tydliga stress-symptom säger många.

Visst säger jag. Om jag bara visste vad som stressade mig. Enligt mig är allt som vanligt och jag trivs med livet. Men uppenbarligen är nått galet. Hur ska jag få bukt på detta? Såhär kan det inte vara!

Ska börja med att ta några dagar hos föräldrarna. Det brukar göra gott. Om inte annat så för sömnen. Jag sover gott där.

Men först: Jobba tisdag.

Sen? Ledigt till tisdag

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Hoppeti!
Jobbigt att inte veta vad som stressar en och dessutom inte själv känna av att man är stressad. Hur som haver … ett break från allt kan göra gott. Men du … kanske är du stressad över kantorskans Örebrobesök?

Kommentar av Peter Mattsson




Kommentera

