En kantor filosoferar


Dagens citat
november 11, 2008, 8:32
Filed under: 1

 

 

”Åhhh du är min favoritkantor. Den bästa kantorn i världen!”

 

Sagt av en präst, tjej, 32 år

 

Det är ju sant

 

Jag är bäst

 

 

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

”Åhhh du är den bästa pappan i världen!”

Sagt av en tjej, 6 år, min dotter!

Det är sant!

Jag är bäst!

Känn dig slagen Kantorn!

Kommentar av Peter Mattsson

Kunde inte sagt det bättre själv.

Kommentar av Anni

Men… Kantorn fick en farsdagspresent fast han inte har några barn. Och inte var den från mig heller! Det du, Peter!

😉

Kommentar av kantorsfrun

Åh, undra vem den var ifrån?
Vad gulligt gjort. 🙂

Kommentar av Anni

Bra inställning. Håll den gående.

Kommentar av Janne

Jag instämmer att du är den bästa kantor…

den bästa kantorsvän man kan ha!!!

Kramelikram
Birgitta

Kommentar av Birgitta




Kommentera

