En kantor filosoferar


nyttig insikt
december 13, 2008, 12:49
Filed under: 1

Jag kom just på:

Det är nu jag har som mest att göra under hela året.

Det är också nu jag klagar minst över hur mycket det är att göra.

Lets go! Som min vän säger ”släden är packad”

Nu kör vi! Nu siktar vi mot julen Yeehaaaaa!!!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Låter bättre med ”Släden är lastad”, gör det inte? Ligger lite bättre i mun, men vad vet jag, komma här och komma…

Kommentar av Trumpetrille

Julen är ju trots allt höjdpunkten för oss kyrkoarbetare, tycker iaf jag. 🙂

(Men det var rätt gott att fira första advent utan att behöva tänka ut en enda unik tanke om åsnor och palmkvistar. 🙂

Kommentar av Karin




Kommentera

