En kantor filosoferar


det var det
december 25, 2008, 5:20
Filed under: 1

Julen är mycket planering men när den väl är här så drar den förbi som ett x2000 med hemlängtan.

Jag har klarat av alla mina gudstjänster och jag är jättenöjd. Lika nöjd som jag är trött kan man säga.  Körer och solister var jätteduktiga. Och inte minst jag fixade att kompa dom så bra jag bara kunde. Jag gjorde mitt yttersta och det funkade faktiskt. Tänk att kunna få göra sitt bästa när det väl gäller!

Nåja, åter till soffan!

Ville bara säga att jag lever…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

