En kantor filosoferar


Å julen varar in till påska?
januari 4, 2009, 10:40
Filed under: 1

Nej det var inte sant för den är över för mig nu. Idag var sista dagen i julhelgen. Och allt har gått jättebra! Jag är så nöjd med min insats!

Jag var in på expeditionen och kollade för säkerhets skull men jag är inte uppsatt på något förrän den 16/1. Så nu blir det några lugna dagar till mitten av januari! Underbar ledighet. Klart att jag ska jobba. Det finns lite saker jag måste. Men den hektiska tiden är över och det är jätteskönt. När jag kom hem ikväll efter tredje mässan kände jag att jag ville slänga ut granen och ta bort stakarna i fönstret. Men det får väl vänta några dagar till.

Snart är det valborg mina vänner och innan dess ska jag överleva en tur till Svalbard. Jag är nervös redan! 1:a mars far jag rakt norrut. Långt!

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Finns inget att vara nervös för. Det här blir bra. Gläd dig istället, det gör vi.

Kommentar av Janne

Då är vi två. Nu tycker jag att det är påskharar och tulpaner som gäller.

Kommentar av Anni

Vi har köpt termobyxor och rejäla yllestrumpor på rean idag… så kan man också fördriva väntetiden. Vi väntar med spänning och laddar oss med varma saker! Pjäxor får troligen beställas- vi lever på för stor fot båda två. ´
Ha det gott på din ledighet!

Kommentar av Svärmor




Kommentera

