En kantor filosoferar


dåligt med bloggande
februari 14, 2009, 12:28
Filed under: 1

Jag är en dålig bloggare nu, men det beror mest på att jag har en konsert nästa helg. En rätt stor grej med en av körerna. Skit i det.

Idag har jag insett att jag blivit gammal.

Tre punkter:

 

– Jag har fått mina glasögon

– Jag har träffat mitt kusinbarn som jag minns har fötts. Han jobbade nu i glasögonbutiken. Han är en man och hans bands platta släpps inom en vecka….

– jag har hittat hans syster på facebook. Hon är en kvinna. Yngre än honom. Hon är ett barn som äter banan i min värld. Men av hennes bilder att döma skulle hon mycket väl platsa i diverse modellkataloger eller melodifestivalen.

Hjälp!

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Kan trösta dig med att det blir värre med åren… min äldsta kusin fyller snart 75 år, min man 60 och min syster 65! Känn på det!
Vojne, vojne!

Kommentar av Svärmor

Än har du nog mycken julmusik att öva in 😀

Kommentar av annso

Kan inte riktigt förstå den här åldersnojan. Jag har i hela mitt liv befunnit mig i mina bästa år och trivs alldeles förträffligt med det.

Kommentar av Janne

Rickard, du är en man i din näst bästa ålder…

Kommentar av Trumpetrille




Kommentera

