En kantor filosoferar


Konserten i helgen…..
februari 23, 2009, 5:44
Filed under: 1

Det gick skitbra!

Körsångarna skötte sig exemplariskt. Likaså vi i bandet. Tyvärr fick ledaren magsjuka så jag fick ställa min stackars fru framför kören och leda. Jag är skyldigt henne massor.  Jag fick sms från S 14.15 att hon var magsjuk. 15.00 kom kören.  H Gjorde ett superjobb. Jag hade inte fixat det med att spela piano och leda bandet och kören. Jag var inne på att ställa in hela grejjen. Men det blev jättebra!

Jag är så stolt över min kör!

7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Och vi är stolta över att ha en så bra körledare. 🙂

Kommentar av Jenny

H… vilken kvinna…

Kommentar av Trumpetrille

Själv är jag mest stolt över min make…. och kören. Det enda jag behövde göra var att påminna dem om sånt de redan visste… Men kul var det! 🙂

/Fru Dirigent

PS. Kantorn, du vet att jag kommer att använda det här, va….? 😉

Kommentar av kantorn

Oj! Datorn loggade in mig som dig….. hehe. Jaja, då är vi väl lite kvitt sedan du uppdaterade min blogg häromdagen. 🙂

Kommentar av kantorn

Döh! Hade du ställt in hela grejen hade du fått tänka om. Vi hade lätt klarat oss utan dirigent. Det finns människor i kören som drar igång andra och vi hade klarat det galant. Men himla tur att ändå H kunde vara dirigent, hon gjorde ett fantastiskt jobb!

Kommentar av Anni

Trevligt för er/dig att det gick bra!
Har ni emigrerat och fått skivkontrakt på annan kontinent nu?
mvh

Kommentar av annso

Alltså du får ju blogga lite också…inte bara glassa runt! 🙂

Kommentar av annso




Kommentera

