En kantor filosoferar


på begäran
mars 9, 2009, 6:14
Filed under: 1

Det verkar som om ni har saknat mig.

Annso tycker att jag ska blogga lite och inte bara glassa runt 🙂

Kantorn är vid liv, han har bara haft lite välbehövlig semester. I morgon är det dags att ta tag i kantoreriet igen. Jag har ingen aning om vad jag ska göra men det ordnar väl sig…. Jag är rätt nöjd med att jag inte har läst jobbmailen sen 27/2 då jag jobbade sista dagen. Det är så lätt att ”bara” titta in och se om det har varit nått. Men icke denna veckan. Wohoo!  Gött kantorn! Skit i jobbet, du har semester 🙂

Antar att både den brevlådan och mitt fack på jobbet är överfyllt nu. Men det ska jag inte bry mig om nu. Ännu är det semester.

siesta?

Siesta!!

zzzzzzzzzz

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Nämen…har man sett … 🙂

Kommentar av annso

Ja, kantorn är saknad – kantorn skriver nämligen så härligt humoristiskt – jag blir glad av att läsa kantorns bloggar! – Kantorn är dock, förmodligen, väl värd sin semester…

Kommentar av Helena G




Kommentera

