En kantor filosoferar


jag ska bli fadder
april 22, 2009, 6:54
Filed under: 1

Jag och min fru ska bli faddrar för en av mina bästa vänners pojk. Det är tvillingpojkar och vi ska förbarma oss över den ena av dom. Det är dop på söndag och jag ser verkligen fram mot det!  Jätteroligt att få förtroendet, men också tryggt, för det kommer innebära att jag och C aldrig kommer glida isär. Vi har ju ”barn” ihop. Annars kan det ju lätt bli så att man som vänner glider isär med tiden. Men nu kommer det inte hända! Hon har valt att jag ska vara en förebild för hennes son, och jag ska göra mitt bästa.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Ett stort GRATTIS till er båda!
Kram Birgitta

Kommentar av Birgitta




Kommentera

