En kantor filosoferar


jag är vid liv!
maj 20, 2009, 4:35
Filed under: 1

AnnSofie undrar om jag har slutat med filosoferandet.

 

Svaret är:

 

Nej! Inte alls, men eftersom denna bloggen har en inriktning mot en kantors vardag så har jag inte så mycket att skriva om nu, pga min sjukskrivning. Jag börjar komma till ro med mig själv och ska bara få försäkringskassan att förstå vilken oerhörd press det kan vara att vara musiker. Dom verkar inte riktigt ha satt sin fot i kyrkan på ett tag….

 

Men jag tar en dag i taget och ska nog snart vara på banan igen.  Så håll ut, vänner! Jag har inte lagt ner bloggen. Jag har bara inget att skriva om. Det är inte så roligt att läsa ”idag gick jag upp, fixade kaffe, åt, fixade kaffe, surfade, åt lunch, surfade, klippte gräs, duschade, sov, åt, sov, fixade kaffe, osvosv….” Men det är vad jag behöver. Noll prestation. Vill jag inte klippa gräset idag, ja då gör jag väl det en annan dag. Vill jag träffa nån idag? Nej…nähä, då är jag väl själv så.

Typ så ser mina dagar ut.

 

Men snart så är kantorn på gång igen å då vet ni! Då ska jag dela med mig av min vardag igen! Håll ut!

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Låter bra, saknar dina tankar men förstår dig!

Kommentar av Tobias

God bättring! 🙂

Kommentar av Madicken

Det var inte meningen att att min förfrågan skulle kännas som ett till ”måste” så jag hoppas att du då inte tar det som det!! Klipp du gräset när lusten finns och pyssla med kaffebönorna i din egen takt, bara vara.
överräcker en liten pigga-upp-cyberblomma @–>-
Ann-sofie

Kommentar av Ann-sofie

oh, nej kära annsofie! Det är lugnt. Det är bara skoj att bli efterfrågad 🙂

Kommentar av kantorn

Att ta det lugnt och hämta krafter hoppas jag verkligen är en del av en kantors vardag! 🙂

Kommentar av Karin Långström Vinge




Kommentera

