En kantor filosoferar


Jättebra
juni 10, 2009, 11:02
Filed under: 1

Jag har börjat jobba igen. Två dagar. Jag är helt slutkörd, men det känns bra. Det har varit bra dagar. Idag hade vi genrep med min gospelkör. Konsert på söndag. Kom gärna om ni vill! Det är i östra skaraborg, väl värt ett besök. Hör av er om ni vill veta tid och plats.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja om det inte varit så långt borta hade jag gladeligen kommit och lyssnat!
Hoppas det blir fortsatta fina jobbdagar för dig

Kommentar av Annso

Hej, Kantorn! Va’ roligt att du kommit igång igen! Roligt för fru och omgivning för Kantorn verkar vara en sådan härlig person… ta bara Din blogg, regn,regn, regn.. tack Gode Gud för att Han har skapat sådana som Du som kan göra livet härligt för dementa ”gamlingar”!!! Du gör dem säkert glada i själen för flera veckor framöver när Du varit där…Du tycker om det själv också – bara en så’n sak!
Jag, som från början är Skövdebo- numera smålänning skulle gärna vilja höra på någon av dina konserter…appropå konsert i östra skaraborg- den konserten missade jag ju, men roligt att det gick bra och det skulle,som sagt, vara spännande att få höra nästa…Ta det nu bara försiktigt-

Kommentar av Helena G




Kommentera

