En kantor filosoferar


Prästvigning
juni 13, 2009, 11:42
Filed under: 1

Jag har en vän som vigs till präst  i morgon. Det har varit en lång resa för henne men jag önskar henne Guds rika välsignelse. Och jag hoppas kunna få tjänstgöra med henne nån gång i framtiden.  Varma kramar till dig, M.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag var på prästvigningen och det var en mycket vacker och härlig gudstjänst!
//Birgitta

Kommentar av Birgitta

Prästvigningen i Linköping? Jag var där och sjöng med kören! 😀

Kommentar av Fisoa

Nej, Fiosa…. Götulaborg, såklart…!

Kommentar av kantorn




Kommentera

