En kantor filosoferar


En mycket bra konsert
juni 14, 2009, 11:45
Filed under: 1

Hade gospelkonsert ikväll. En mycket väl genomförd konsert även om jag själv inte riktigt är nöjd med min insats. Det märks att jag inte är i form.  Jag fixar inte att ha övning 1,5 timma och sen konsert just nu. Så under andakten i slutet av konserten gled jag ner i bänken och vilade mitt huvud några minuter.

Men vi fick stående ovationer från dom som kom. En kick för mina körsångare! Kul att dom får så mycket uppskattning.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

