En kantor filosoferar


Lika barn leka bäst..
juni 19, 2009, 4:03
Filed under: 1

Tillbringade gårdagen ihop med två organister och min fru. Va fantastiskt roligt man kan ha med likasinnade. Dessa två organister är väldigt duktiga på sitt jobb, men kan ändå se sitt ämbete från den något mer humoristiska sidan.  Det var längesedan jag hade så roligt! Och jag tror faktiskt att min älskade hustru också hade skôj. Hon fattar musiker/kyrkliga skämt även om hon själv är akademiker..

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Jag är väl lite smittad, liksom…. Puss.
/Kantorsfrun

Kommentar av Frun




Kommentera

