En kantor filosoferar


Kantorn outar sig…
juni 21, 2009, 9:47
Filed under: 1

Jomenserru. Jag inser att dom flesta av er redan vet vem jag är. Så jag kan lika gärna outa mig.

Jag har haft en helt underbar upplevelse idag. Jag sjöng med min vokalgrupp Glöd (det är nu jag outar mig om ni klickar på länken) Vi sjöng så bra idag. Hög kvalitet, hög svårighetsgrad men vi fixade det så vansinnigt bra! Jag är hög på känslan. Det kom 130 personer som ville höra just oss. Och jag fick så många tack från människor jag aldrig sett, även fast det var i min hemmakyrka.

Detta var en kick jag och mina tjejer behövde!

 

(tack Helena G för dina värmande ord i tidigare inlägg….)

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja, vi rockade fett! 🙂 /Frun

Kommentar av frun

Kul att se er, du och frugan! Jag är avis på alla musiker som får verka i en sådan kreativitet, det måste ju vara sååå kul (och lite jobbigt säkert).
Ni får ha det gott 🙂

Kommentar av Annso

Kul att se dig på bild. Så långt har inte jag tänkt gå..
ännu – fast många vet 🙂

Kommentar av Madicken




Kommentera

