En kantor filosoferar


Tur att man är rutinerad
juli 4, 2009, 6:33
Filed under: 1

Spelade på vigsel i eftermiddags. Inga konstigheter. Jag åkte dit med min pärm med vigselnoter. När jag fick programmet en kvart innan ser jag att jag ska spela mer musik än vad brudparet informerat mig om.  Men det var ju inte svårare än att bläddra fram den i raden av brudmarscher och spela som det står. Fast det är klart…

 

Det känns ju ändå bättre om man vet om vad man ska spela några dagar innan.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Sen finns det ju de brudpar som arrangerar ”provspelning” med kantorn också…

Kommentar av Trumpetrille




Kommentera

