En kantor filosoferar


Gt eller GT?
augusti 24, 2009, 11:54
Filed under: 1

Insåg precis när jag sitter med mitt korsord att jag är mera Göteborgare än en kyrkans man. Gt? Jag tänker ju genast att det måste ha nått med Göteborgstidningen att göra. Men senare när jag löst saker runt om inser jag att det blir Gt som i Gamla testamentet, och därmed en inte helt okänd Noa…..

 

Jaja, jag bjuder på den

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

🙂

Kommentar av Annso

GT – är det inte något man dricker…?

Kommentar av Gatsby




Kommentera

