En kantor filosoferar


Kul att jobba på landsbygden
augusti 24, 2009, 4:38
Filed under: 1

Jag har ju förmånen att ha två körer, en i stan och en på landet. Nu håller jag på att ringa runt till mina körsångare på landet. Pratar lite och säger att vi börjar om en vecka.

Följande samtal utspelades precis:

 

”ring”

Någon: Hej det är NN

Jag: Hej, är det YY?

Någon: Nej, du har kommit till NN

Någon: ville du prata med YY?

Jag: Ja, men jag måste fått fel nummer.

Någon: ja, men YY har nummer 20xxx

Jag: Jaha, tack för hjälpen!

Någon:det var så lite, hejdå!

 

Alla känner alla där ute!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Nästan som här…

Kommentar av Tobias

Tell me about it! Lånade ut min bil åt en vän och fick ett SMS med frågan om min bil var stulen. Det är kärlek och omtanke det!

Kommentar av Ällan




Kommentera

