En kantor filosoferar


Nu drar det igång!
augusti 31, 2009, 5:19
Filed under: 1

I morgon har jag första körövningen för hösten. Ska bli kul, men det känns lite ovant. I och med min sjukskrivning och därefter sommar så har jag inte haft mina körer sen sista veckan i mars. Men det ska nog gå bra.

 

Hade vigsel i lördags. Dom skulle ha psalm 332 (även känd som Mr Bean-psalmen) Med den engelska texten. Man ler ju alltid i slutet då församlingen inte vet hur långt halleluja dom ska sjunga. Det är alltid nån som åker in…

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Jag är ju ungefär som Mr Bean när jag ska försöka tyda noterna och hänga med i text samtidigt 😀

Kommentar av Annso




Kommentera

