En kantor filosoferar


besök
september 6, 2009, 3:18
Filed under: 1

Följande konversation utspelades nyss på trappen:

 

Hej, är det ni nu igen?

Nu igen? Det var ju längesedan vi var här.

Jo, jag trodde nästan ni hade gett upp

Vi ger aldrig upp.

 

 

Kantorn fick återigen besök  av Jehovas vittnen.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det låter faktiskt lite otäckt tycker jag. :O

Kommentar av Malin U

Äsch! Jag är mest besviken över att dom skickar gamlingarna till mig. Jag har vänner i stan som får jättesöta tjejer som kommer…. Men… Inte till mig inte, hit kommer järngänget 😀

Kommentar av kantorn

Men så stod det ju om konsten att göra en bra espresso i deras tidning! Den artikeln hade du ju gått misste om, om de hade gett upp… 🙂

Kommentar av frun




Kommentera

