En kantor filosoferar


Fortsätta?
augusti 13, 2008, 9:32
Filed under: Okategoriserade

Jag ser till min förvåning att jag har väldigt många besök på min blog trots att jag inte skrivit nått på länge….

 

Ni som ser detta….

 

Ska jag fortsätta?

 

Tacksam för svar.

 

/Kantorn


6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Kikade in här och såg till min förvåning att du hade skrivit ett inlägg. Fortsätt mycket gärna med din blogg! Den livar upp!
Hälsningar
kantorsstuderande Erik

Kommentar av Erik

varför inte?! 🙂

Kommentar av Jeez

Ibland hamnar man i en svacka där man känner att man inte har något att skriva om. Man tappar inspirationen och orken att fortsätta. Men eftersom din blogg är så populär, tycker jag du ska fortsätta. Jag har läst allt från början till slut och det har varit en rolig läsning! Continúe, por favor! 🙂

Kommentar av Anni

Bra.

Kommentar av Karin

JA! Jag har ju just hittat hit…

Kommentar av Ällan

Välkommen tillbaka!

Kommentar av Axel




Lämna en kommentar